Thursday, June 7, 2012

MOMENT

assalamualaikum, hai hai and haii. rasenye dah lame gila tak bukak blog ni, tak update ape2 pun kan. sorry guys, aku takde masa nak update sbb bulan mei lepas busy dengan study for midyear exam, macam2 lagilahh. macam2 moment yang worst berlaku dalam bulan mei. bula mei merupakan hari jadi aku , mama and along. ridwah-17mei mama-18mei along-20mei. dekat2 je. tapi mase birthday aku sedih gila bila takde sorang abang pun yg wish, kecuali along, tu punn lambat. sedangkan pakwe sendiri pun lambat wish, hanya kawan2 aku shaja yg wish tepat pukul 12. thanks guys. aku hanya dapat present dari salam,miftaah,kak ain,eykin and amie. haih. mama belanja pizza. mimi,shue,emah,syaznee,arda bagi aku present baling tepung. haha. thats all. takpelah. dulu papa lahh orang yg pertama wish aku, tapi bila dia takde, aku rase kehilangan. macam2 lagi aku lalui bulan ni, tapi aku malas nak mengaibkan orang lain n malas nak cerita. itu biarlah rahsia. yang aku tahu aku adalah aku, tiada yang berpura-pura. aku menjadi diri aku sendiri. kadang2 aku terfikir, aku perlu freekan diri aku daripada masalah2 ni. aku terlampau menjaga hati orang lain dan akhirnya hati aku yang terluka. allah je yang mengetahui ape isi hati aku sekarang nii. allah sedang menguji kesabaran aku, boleh aku tempuh segala nii dengan kuat. isnyallah. sekrang ni aku hanya fikirkan diri aku. ubah diri aku. belajar kearah kebaikan. aku dah penat nak fikirkan pasal orang lain. aku nak build up diri aku dulu, then aku boleh tempuhnya dengan redha dan tawakal. biar allah yang berada disisi aku untuk memberi kekuatan dan taubat . so guys, sampai sini jelahh malas nak tulis panjang2 takde idea . enjoy reading, byee guys , assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment